Vrátenie tovaru
Je možné zakúpený tovar vrátiť?
Samozrejme. Ak chcete zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu zo zákona tak môžete učiniť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Držte sa prosím týchto krokov na vrátenie a reklamáciu tovaru v internetovom obchode TOPRUN.sk
- Vyplňte Formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru.
- Tovar, ktorý chcete vrátiť dajte spoločne s formulárom na vrátenie a reklamáciu tovaru do sáčku / škatule, v ktorom / ktorej ste dostali objednaný tovar. Upozorňujeme, že formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru spolu s originálnym dokladom o zaplatení musí byť vždy priložený k tovaru!
- Kontaktujte prosím spoločnosť Slovak Parcel Service na telefónnom čísle 16 877 (spoplatnené miestnou sadzbou) aby kuriér prišiel vyzdvihnúť tovar.
- Pokiaľ Vami objednaný tovar bol uhradený prostredníctvom vkladu na účet, uistite sa, že ste vo formulári uviedli aj číslo účtu pre prípadné finančné náhrady za vrátenie tovaru.
- Nezabudnite si vyhotoviť a uschovať kópiu faktúry a formulára na vrátenie a reklamáciu tovaru, ak by ste sa neskôr potrebovali obrátiť na našu zákaznícku infolinku.
Budem musieť zaplatiť za vrátenie tovaru?
Náklady na vrátenie tovaru v Slovenskej republike sú 5,00 € s DPH. Táto suma sa odpočíta z peňazí, ktoré Vám vrátime.
Budem informovaný/á o tom, že vrátenie môjho tovaru bolo spracované?
- Hneď ako obdržíme Vami vrátený tovar na náš sklad, pošleme Vám e-mailom oznámenie o vrátení tovaru, v ktorom potvrdíme prijatie zásielky.
- Vrátenie peňazí môže trvať do 14 pracovných dní, kým sa finančné prostriedky objavia na Vašom výpise z účtu.
Stratil/a som formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru, ako postupovať ďalej?
Ak ste stratili formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru, môžete si ho stiahnuť a vytlačiť tu.
Podmienky vrátenia a reklamácie tovaru
Pri vrátení alebo reklamovaní nepoužitého tovaru je nutné dodržať tieto podmienky:
- Tovar musí byť nepoškodený
- Tovar nesmie byť použitý
- Tovar musí byť kompletný
- Tovaru nesmie byť odobraná ceduľka ani iný sprievodný materiál
- Spoločne s tovarom dodajte správne vyplnený formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru a originálny doklad o zaplatení.
- Na tovar, ktorý nám zašlete nesmie byť vystavená žiadna dobierková suma! V opačnom prípade Vašu zásielku nepreberieme.
Pri reklamácii je treba dbať na tieto skutočnosti:
- Vady musia byť uplatnené u predávajúceho bez zbytočného odkladu
- Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním
- Reklamovaný tovar nesmie byť silne znečistený, plesnivý, mokrý, silne zapáchajúci
- Takýto tovar sa nebude brať do reklamačného konania.
- Za reklamáciu sa nepovažujú mechanické zásahy do tovaru.
- Údržba tovaru musí prebiehať v súlade s odporučeniami v návode.
Kam mám odoslať tovar, ktorý chcem vrátiť alebo reklamovať?
Adresu nájdete na predtlačnom Formulári na vrátenie a reklamáciu tovaru, ktorý ste dostali vo svojej zásielke, alebo priamo pod textom.
BECKER TECHNOLOGIES s.r.o.
Kollárova 288/13
911 01 Trenčín
Slovenská republika