FAQ
01/ Predávate originálny tovar?
Áno. Tovar ktorý Vám ponúkame je originálny, nejedná sa o žiadne falzifikáty či napodobeniny. Za originalitu a pôvod tovaru ručíme svojim dobrým menom.
02/ Je možné objednaný tovar vrátiť?
Áno, všetok tovar objednaný na stránkach TOPRUN.sk je možné vrátiť do štrnástich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Viac informácií o vrátení tovaru a sa dozviete na stránke Vrátenie tovaru.
03/ Ako mám postupovať pri reklamácii?
- Vyplňte Formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru. Ak ste ho stratili stiahnite si ho prosím tu.
- Nezabudnite na číslo faktúry a Vašej objednávky, Vaše meno a priezvisko, adresu, telefonický a e-mailový kontakt.
- Vašu reklamáciu vybavíme v čo najkratšom možnom čase.
- Viac informácií o reklamáciách nájdete v našom Reklamačnom poriadku.
04/ Aké možnosti platby za objednávku ponúkate?
Za Vami objednaný tovar môžete zaplatiť týmito spôsobmi:
- prevodom na náš účet – pred expedíciou tovaru
- vkladom na náš účet – pred expedíciou tovaru
05/ A čo doručenie tovaru?
Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service.
06/ Kedy mi príde objednaný tovar domov?
- Pokiaľ máme tovar, o ktorý máte záujem, na našom sklade a objednáte si ho do 15:00, na druhý pracovný deň máte tovar na Vašej adrese.
- Doba dodania tovaru, ktorý je na sklade u nášho dodávateľa je individuálna. Lehotu dodania nájdete pri konkrétnom tovare (zvyčajne od 3 pracovných dní).
- Tovar sa snažíme doručiť vždy čo najrýchlejšie, bežne sa nám to darí podľa vyššie uvedených informácií.
07/ Koľko zaplatím za poštovné?
U nás za doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky neplatíte vôbec nič.
Pokiaľ ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte a napíšte nám e-mail na info@toprun.sk.
Váš tím TOPRUN.sk